Klacht SPARTA: Gescheurd frame Sparta, garantie, maar geen gehoor.

Karel Weeda

Het frame van mijn sparta electrische fiets is gescheurd. Na zes jaar gebruik. Sparta geeft tien jaar garantie, echter het type frame hebben ze niet meer.
Voor een oplossing is Sparta niet bereikbaar, en loopt het via de dealer. Het enige bod tot nu, Sparta geeft 350,- euro terug als ik de fiets inruil en een nieuwe Sparta fiets fiets koop. Oftewel zelf financieel veel moet investeren om weer te kunnen fietsen, terwijl de fiets verder nog goed is. De dealer is nu in gesprek met Sparta, maar komt ook niet verder. Los van dan maar laten lassen. Zelf Sparta gemaild, maar kom niet verder dan eerstelijns klantenservice, die zeggen dat het via de dealer loopt. En zelfs aangeven dat ze frame niet meer hebben, zelf geen frames repareren, en dus ook geen garantie geven als het is gerepareerd.
Van een zogenaamd gerenomeerd bedrijf zou ik een bepaalde verantwoordelijkheid verwachten. Maar zetten de dealer klem tussen Sparta en de consument. Duurt nu sinds 2 juli, maar qua verantwoordelijkheid, klantenservice en verantwoordelijkheid toch aardig teleurgesteld in Sparta.

Dat het bedrijf met een oplossing komt.
Een alternatief, een goed aanbod qua vervanging, reparatie met garantie, oid.
En met een serieus antwoord komt vanuit de klantenservice. Gevraagd om telefonisch contact, maar je komt er bij Sparta niet doorheen.

Karel Weeda
    Loopt nu sinds juni, en nog steeds geen oplossing

Ook een klacht indienen over SPARTA?