Klacht SPARTA: Hoge aanvang prijsopgave met achteraf wel korting na lang overleggen met Sparta en dealer.

Klachtnummer
# 379825
Gebruiker
J.W.M. Melis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De controller van Sparta Mi8 , aankoop aug 2016, met 1529 km op de teller in juli 2019 geeft wederom aan dat de fiets naar de dealer moet omdat de motor niets meer doet. Dit is vanaf het begin regelmatig voorgekomen.
Dus naar de dealer die constateerdet dat er een nieuwe controller in moet.
Kosten €200 voor de controller en € 95 voor het inzetten.
Sparta gaf € 100 reductie op de controller en de deler €35 reductie op het uurloon.
Na enig onderhandelen mocht ik €125.- betalen. Sparta gaf geen commentaar maar had wel een controller naar de dealer gestuurd. Het was wel buiten de garantie maar de km stand telde enigszins mee.

De oplossing

Ik heb alle gegevens maar vraag me af of het wel zin heeft dit verder aan te kaarten?
Sparta en soortgelijke merken schreeuwen van de daken dat zij de beste zijn maar als er echt iets is dan blijken het kleine jongens in het geven van service. Zij maken hun naam absoluut niet waar.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?