Klacht SPARTA: Hopeloze e-bike

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 547917
Gebruiker
Tiger2006
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Hopeloze kwaliteit. Electronica hopeloos. Accu probleemgeval. Display vol met condens. "shimmy-gedrag" continue aanwezig. Dealers geven niet thuis. Fiets sinds aankoop in september 2019 14x bij een dealer geweest. Een app die niet functioneert, en ook niet voor de klant bedoelt is, maar voor de fabrikant. Alleen maar problemen. Overal vreemde geluiden. Sparta is gewoon "made in China" en niet benaderbaar. Onderdelen binnen 2 jaar niet meer leverbaar. Nooit meer een Sparta. Wat een hopeloze fiets voor erg veel geld. Koop geen Sparta.

De oplossing

Zorg gewoon binnen een normale termijn voor een goed functionerende fiets en reageer op klachten van je klanten.

5 reacties

  1. Auteur
    Tiger2006
    Datum
    Geen enkele reactie van Sparta.
  2. Auteur
    Tiger2006
    Datum
    Sparta reageert helemaal nergens op. Zal wel de policy zijn van de Accel groep......

    Graag een oplossing voor het leveren van een hopeloos product.....
  3. Auteur
    Tiger2006
    Datum
    Sparta reageert helemaal nergens op en ze leveren een belachelijk slecht product. Klantenservice bellen heeft geen zin. Ze hadden de fiets gewoon terug moeten nemen. Gaan ze niet doen, want binnenkort valt de fiets buiten de garantie en is. Het geen probleem meer van Sparta. Koop nooit een fiets van de Accel groep (sparta, Batavus, Koga). Wat een inferieure kwaliteit en wat heeft Sparta een hopeloze klantenservice. Sparta dikke middelvinger.
  4. Auteur
    Tiger2006
    Datum
    Geen reactie van Sparta.
  5. Auteur
    Tiger2006
    Datum
    Klantenservice van Sparta is nog te onbeschoft om een reactie te geven. Stel je voor dat je een klant tegemoet komt in deze toptijden voor fietsfabrikanten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tiger2006
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is op geen enkele manier door Sparta c.q. Accel group (o.a. Sparta, Batavus, Koga) gereageerd. Waardeloos bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen