Klacht SPARTA: Ion blackline accu

Klachtnummer
# 97085
Gebruiker
Willem de waal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

April 2012 ion dt blackline aangeschaft.
Voorjaar 2013 acco defect via Bouwman in Haamstede een nieuwe gekregen.
Nu is accu weer defect. Nu terug bij aankoop bedrijf, koevermans in Overschie, is geconstateerd dat accu weer kapot is. Hij vraagt om een bewijs van de vervangen accu in 2013. Hebben we niet gekregen of is kwijt.
Koevermans wil dit bewijs hebben, anders vreest hij voor financiële gevolgen.
We hebben een van de duurste fietsen aangeschaft met toch wel wat teleurstelling.
Afgelopen jaar hield de accu er ook mee op. Was gevolg van de warmte?
Wilt u zo vriendelijk zijn om dit probleem op te lossen.
Een goede naam van uw bedrijf lost dit hopelijk wel op
Vrgr
W.r. De Waal
0623818406

De oplossing

Een probleemloze accu en een goed functionerende fiets.

0 reacties

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen