Klacht SPARTA: kapotte motor van mijn electrische fiets

Klachtnummer
# 3106
Gebruiker
J.F.M. Kollenburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 8 october 2009 een nieuwe electrische fiets gekocht van het merk SPARTA bij Profile Renard in Best voor een bedrag van 2295,00 euro.. Na 2 jaar en 8 maanden is ineens de motor stuk gegaan dus 8 maanden na de 2 jaar garantie. De dealer had bij Sparta nog aangedrongen dat dit niet mocht gebeuren en heeft een coulance regeling kunnen treffen en kreeg de motor niet voor 499 euro maar voor 150. met inzetten en afstellen moest ik 200 euro betalen en heb dit betaald anders had ik geen fiets. Ik ben van mening dat de motor niet binnen 3 jaar kapot moet kunnen gaan en vind dat Sparta de motor kosteloos had moeten aanbieden.

De oplossing

teruggave van betaald bedrag aan de dealer

0 reacties

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen