Klacht SPARTA: los kapje van kettingkast (9 euro) Sparta-e-bike ipv hele nieuwe kettingkast van 50 euro.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 312269
Gebruiker
E. van Amerongen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Achterkapje plastic kettingkast (10 cm) is tijdens fietsen eraf gevallen. Dealer heeft naar Sparta gebeld: 1e keer : kosten kapje plusminus 9 euro: alleen in zwart en grijs te krijgen (niet meer in bruinrood te krijgen). 2e keer bellen om te bestellen in zwart: kapje kan niet besteld, moet hele nieuwe kettingkast op van 50 euro (exclusief arbeidskosten mijn dealer), want alle 3 de delen van kettingkast horen bij elkaar.
Ik vind dit een absurd bedrag voor zo'n klein kapje dat eraf rammelt.
Kapje van andere nieuwe Sparta-fiets past precies en is exact hetzelfde.

Gewenste oplossing


Graag zou ik alsnog het kapje willen bestellen. Ik ga ervanuit dat zo'n groot merk niet klein is in reserve-onderdelen die door slechte constructie eraf rammelen.
Reactie Sparta op mijn e-mail:. Vervelend om te horen dat u een gedeelte van uw kettingkast verloren bent.

Het achterkapje van de kettingkast van uw fiets is niet los verkrijgbaar.
Alleen de gehele kettingkast is te bestellen door uw Sparta-dealer.

Het spijt me u niet positiever te kunnen berichten.
Geboden oplossing
niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen