Klacht SPARTA: Mij een fiets levert die aan de eisen die je bij een nieuwe fiets kuit stellen voldoet. Dus oftewel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 556395
Gebruiker
Bergh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht
Fiets gekocht op 5 april 2018 ( Sparta M10i AC2010883) met onderhoudscontract van 10 jaar voor €2900,-
10-07-2018: Displayhouder kapot
29-08-2019: Accu vervangen wegen elektrische storing. Ook velg achter vervangen.
24-03-2020: Controller behandeld wegens storing.
26-03-2020: Nieuwe controller met garantie. Fiets bij Sparta geweest.
30-03-2021: Nieuwe controller en verlengkabel.
25-08-2021: Nieuwe controller (coulance). Verder wil Sparta niet gaan.
Zie brief van Rob's Tweewielers.
Klacht is dat je er iedere keer weer een nieuwe controller op zetten het probleem niet oplost. Ik een dure fiets heb die niet betrouwbaar is en tijdens fietsen ieder moment uit kan vallen en ook uitvalt. Conclusie: ik heb niets aan deze fiets. Wil dus een oplossing en dat betekent waarschijnlijk een vervanging van het rijwiel op basis van garantie. Hier gaat Sparta niet op in.
De oplossing
Mij een fiets levert die aan de eisen die je bij een nieuwe fiets kunt stellen voldoet.
Dus oftewel duurzame reparatie of andere gelijkwaardige goede fiets

De oplossing

Mij een fiets levert die aan de eisen die je bij een nieuwe fiets kunt stellen voldoet.
Dus oftewel duurzame reparatie of andere gelijkwaardige goede fiets

1 reactie

  1. Auteur
    Bergh
    Datum
    Fiets gekocht op 5 april 2018 ( Sparta M10i AC2010883) met onderhoudscontract van 10 jaar voor €2900,-
    10-07-2018: Displayhouder kapot
    29-08-2019: Accu vervangen wegen elektrische storing. Ook velg achter vervangen.
    24-03-2020: Controller behandeld wegens storing.
    26-03-2020: Nieuwe controller met garantie. Fiets bij Sparta geweest.
    30-03-2021: Nieuwe controller en verlengkabel.
    25-08-2021: Nieuwe controller (coulance). Verder wil Sparta niet gaan.
    Zie brief van Rob's Tweewielers.
    Klacht is dat je er iedere keer weer een nieuwe controller op zetten het probleem niet oplost. Ik een dure fiets heb die niet betrouwbaar is en tijdens fietsen ieder moment uit kan vallen en ook uitvalt. Conclusie: ik heb niets aan deze fiets. Wil dus een oplossing en dat betekent waarschijnlijk een vervanging van het rijwiel op basis van garantie. Hier gaat Sparta niet op in.

    De oplossing
    Mij een fiets levert die aan de eisen die je bij een nieuwe fiets kunt stellen voldoet.
    Dus oftewel duurzame reparatie of andere gelijkwaardige goede fiets

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bergh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets aangeboden. Geen enkele reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen