Klacht SPARTA: Mij een fiets levert die aan de eisen die je bij een nieuwe fiets kuit stellen voldoet. Dus oftewel

Bergh

Fiets gekocht op 5 april 2018 ( Sparta M10i AC2010883) met onderhoudscontract van 10 jaar voor €2900,-
10-07-2018: Displayhouder kapot
29-08-2019: Accu vervangen wegen elektrische storing. Ook velg achter vervangen.
24-03-2020: Controller behandeld wegens storing.
26-03-2020: Nieuwe controller met garantie. Fiets bij Sparta geweest.
30-03-2021: Nieuwe controller en verlengkabel.
25-08-2021: Nieuwe controller (coulance). Verder wil Sparta niet gaan.
Zie brief van Rob's Tweewielers.
Klacht is dat je er iedere keer weer een nieuwe controller op zetten het probleem niet oplost. Ik een dure fiets heb die niet betrouwbaar is en tijdens fietsen ieder moment uit kan vallen en ook uitvalt. Conclusie: ik heb niets aan deze fiets. Wil dus een oplossing en dat betekent waarschijnlijk een vervanging van het rijwiel op basis van garantie. Hier gaat Sparta niet op in.
Mij een fiets levert die aan de eisen die je bij een nieuwe fiets kunt stellen voldoet.

10-07-2018: Displayhouder kapot
    24-03-2020: Controller behandeld wegens storing.
    26-03-2020: Nieuwe controller met garantie. Fiets bij Sparta geweest.
    30-03-2021: Nieuwe controller en verlengkabel.
    25-08-2021: Nieuwe controller (coulance). Verder wil Sparta niet gaan.
    Zie brief van Rob's Tweewielers.

Bergh
Niets aangeboden. Geen enkele reactie.

Ook een klacht indienen over SPARTA?