Klacht SPARTA: Niet werkende wifi module van een nieuwe fiets is na zes weken nog steeds niet opgelost.

sad Niet opgelost
K.W.R. Bok

Op 7 augustus heb ik mijn nieuwe Sparta M8TI Smart opgehaald bij KayaBike in Rotterdam Alexander. Na registratie en het aanmelden in de App, bleek mijn wifi module niet te werken. Hier is vanaf 10 augustus meerdere malen zowel telefonisch- als emailcontact met Conneqtech over geweest.
In de laatste email van 6 september werd mij beloofd dat er een nieuwe wifimodule geconfigureerd en opgestuurd zou worden naar mijn dealer. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd.

Na vanmorgen, 24 september, opnieuw contact opgenomen te hebben met Conneqtech, is mij verteld dat de module nog steeds niet bij hun binnen is.

Na de eerste melding op10 augustus zijn wij nu 6 weken verder en er is nog steeds geen oplossing.

Ik begrijp dat er wel eens iets fout kan gaan. Maar als een Sparta fiets van 3000,00 euro niet naar behoren werkt en het probleem vrij eenvoudig opgelost kan worden door het opsturen van een nieuwe module, dan kan het toch niet zo zijn dat men hier langer dan 6 weken op moet wachten?

Zo'n slechte aftersail had ik niet verwacht van een gerenomeerd bedrijf.

Hopende op een snelle reactie,
met vriendelijke groet,

Frans Schröder

Binnen 4 weken vanaf vandaag (24-9-2018) het probleem oplossen, of eventueel de koop ongedaan maken en het aankoop bedrag terug betalen.

K.W.R. Bok
Ik heb nog geen reactie op mijn klacht van Sparta mogen ontvangen. Er is wel van het begin contact geweest met Conneqtech. Dit bedrijf beheert de Smart Connect App. Zij hebben een nieuwe module opgestuurd naar mijn dealer, maar na het inbouwen werkt ook deze niet. Het probleem zit dus blijkbaar in de fiets. Mijn dealer neemt nogmaals contact op met Sparta. Wordt vervolgt!!

Ook een klacht indienen over SPARTA?