Opgelost door SPARTA: Nu is "Sparta" zelf aan zet en niet (steeds) de dealer vinden wij!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75110
Gebruiker
Toyota
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al herhaaldelijk problemen gehad met beide fietsen, veel gecommuniceerd met Sparta maar die verwijzen steeds naar de dealer. (die is steeds van goede wil) Afgelopen week met vakantie op de Veluwe, vlakke wegen ging goed maar een beetje de helling op kon absoluut niet. Het leek er op als we berg op gingen dat van beide fietsen de ondersteuning helemaal weg viel, kortom het was niet te doen dus maar weer omkeren. Wij zijn intussen deze fietsen meer dan zat, hopelijk heeft Sparta nu zelf wel een passende oplossing? NIEUWE FIETSEN !!!

De oplossing

Vervangen deze fietsen !

1 reactie

  1. Auteur
    Toyota
    Datum
    fietsen zijn opgestuurd naar Sparta en lijkt nu beter, nog niet getest op de "Posbankroute Veluwe" dus nog niet duidelijk? Wel wat beschadigen aan fietsen met transport!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toyota
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen