Klacht SPARTA: Ondeugelijke accu, 3 accu’s in 4 jaar tijd en ‘verlopen garantietermijn’

w_bode

Op 15 augustus 2013 hebbenwij een EBike Emotion C4 gekocht van het merk Sparta, bij dealer T. De Vaal in Oudewater. We hebben regelmatig problemen met de accu, en ontvangen in augustus 2014 een nieuwe accu (onder garantie). Na een half jaar begint ook deze nieuwe accu problemen te vertonen. Elke keer dat we dit melden, neemt de dealer T. De Vaal contact op met Sparta. Sparta meldt na elk contact aan de dealer dat er dit of dat getest moet worden. Dit doen we allemaal netjes: 24 uur de accu opladen, display controleren, de accu op een andere fiets proberen, etc. Het probleem blijft, de accu blijkt echter kapot te zijn. Deze contacten staan allemaal geregistreerd bij Sparta.
Het probleem wordt echter niet verholpen.

Afgelopen november hebben we rechtstreeks contact met de klachtenservicelijn van Sparta opgenomen, met mevr. Miltenburg. Het antwoord: de garantie is verlopen. Jullie hebben geen melding gemaakt van het probleem binnen de garantietijd.
Dit laatste klopt dus niet, wij hebben de 3e accu dus zelf moeten betalen, terwijl deze als sinds begin 2015 kuren vertoont.

Wij willen graag zonder problemen genieten van onze E-bikes. Wij vragen Sparta dan ook om een deugelijke accu. De accu die wij in 2014 onder garantie hebben gekregen, was niet deugelijk. Daarom verzoeken wij Sparta om de kosten van de 3e accu aan Dealer T. De Vaal in Oudewater terug te storten, zodat wij kostenloos gesteld worden.

w_bode
    Sparta, wanneer kunnen wij een reactie van jullie verwachten?
    w_bode
    Sparta, wanneer kunnen wij een reactie verwachten?
    w_bode
    Waarom krijgen wij geen reactie?

Nooit reactie van Sparta gekregen

Ook een klacht indienen over SPARTA?