Opgelost door SPARTA: Onprofessioneel en slechte afhandeling.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 347434
Gebruiker
P.G. Vegter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuwe dure fiets gekocht a € 2999,-. In bezit sinds 12 dec. 2018. Defect 19-12-19. Retour 07-01-19. Helemaal nagezien door specialisten. Enkele dagen gefietst, 80 klilometer.
Hele achterwiel aan gort, alle spaken los.
Wederom naar fabriek om de specialisten weer de fiets te laten na zien.
Fiets aangeleverd op 14-01-19.
Inmiddels 31-01-19 en nog geen fiets. Wel een keer contact gehad. Ja wel vervelend voor u maar wij gaan de fiets opnieuw nazien en wel door onze specialisten!!!!!!
Fiets een week of 7 in bezit en nu ruim vier weken bij Sparta in afwachting van het verhelpen van weer een defect.

De oplossing

Terstond een nieuwe fiets leveren. Nu driemaal mankement gehad.
Beschadigd afgevoerd, fiets defect en wederom defect.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.G. Vegter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Deel van fiets wordt vervangen, nieuw frame omdat pas geleverde krom bleek te zijn. Tevens wordt achterwiel volledig nieuw gespaakt. Daarnaast dus alles overzetten op het nieuwe frame. M.i. belachelijk en erg bewerkelijk en duur. Elegante oplossing was geweest: compleet nieuwe fiets. Daarnaast ben ik de fiets al weer vier weken kwijt. Over vergoeding of anderszins coulance, ben verzekerd en betaal premie voor een fiets welke nu al zes weken onder reparatie is, wordt niet gerept. Wel veel begrip van de kant van Sparta. Kortom niet tevreden: alles duurt veel te lang, product in slechte staat afgeleverd en daaarna tweemaal grote gebreken. Dit op nota bene een nieuwe fiets vnan € 2999,- Ik wens ze veel succes maar ik nooit meer een Sparta fiets.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen