Klacht SPARTA: Slechte service bij ondeugdelijk product

Sophie janssen

Ik heb een sparta pick up electric sinds oktober 2011. Al sinds februari 2013 had ik het idee dat mijn accu het niet meer zo goed deed. Helaas niet alert genoeg geweest en pas in november 2013 hier werk van gemaakt, net buiten de garantie.Ik bleek een nieuwe accu aan te moeten schaffen voor 400 euro. Aangezien ik dit erg snel vond voor zo'n dure fiets heb ik contact met sparta proberen op te nemen maar het enige dat zij doen is je verwijzen naar je dealer. Uiteindelijk een nieuwe accu, breekt een week later mijn transportrek, waarin ook de accu zit compleet af. Deze breuk was waarschijnlijk al langere tijd aanwezig maar het laatste stukje pas toen. Hiervoor heb ik ook weer contact opgenomen met sparta en ook nu verwijzen ze je terug naar de dealer. Die moeten dit maar oplossen, en deze dealer doet zijn best, maar als een product gewoon kwalitatief slecht is kunnen zij ook verder niet veel. Lekker makkelijk van sparta dit door andere op laten lossen terwijl zij verantwoordelijk zijn!

Aandacht voor dit probleem en een gepaste oplossing in de zin van compensatie voor een kwalitatief slecht product.

Ook een klacht indienen over SPARTA?