Klacht SPARTA: slechte service

Sparta Elektrische Fiets slechte accuservice
Ik heb een slechte ervaring met de service van Sparta. 25 maanden na aanschaf ging spontaan de batterij stuk. Hij was niet leeg gereden, maar was een technisch/elektronisch defect. Ik heb een nieuwe batterij gekocht t.w.v. 699 euro en toen gereclameerd bij Sparta voor een coulanceregeling. Sparta reageerde niet op mijn opmerking betreffende een mogelijk technisch defect maar stelde doodleuk dat de batterij diepteontlading heeft gehad en daardoor defect ging en daar geen garantie op zit. Ik kreeg dus niets terug. Op mijn tweede mail werd weer anders gereageerd door Sparta t.w. dat de garantietermijn voorbij was.
Mijn conclusie hiervan is dat er nooit meer een Sparta fiets bij mij in huis komt.

Coulanceregeling en erkenning dat het een technisch defect was

J.A. Kemman
    Sparta gaat nog steeds niet in op het feit dat het ook een technisch defect geweest zou kunnen zijn. Ik blijf daarom bij mijn standpunt geen Sparta fiets meer te kopen, ten zij men erkent dat het ook een technisch defect kan zijn.

J.A. Kemman
Uiteindelijke oplossing Sparta, Negeert mijn klacht over een technisch defect en antwoord alleen met een standaard mail waar ik niets aan heb.