Klacht Spartoo: Geen terugbetaling ontvangen

Klachtnummer
# 258655
Gebruiker
Esmeralda93
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedendag,
Op 23/03/2017 heb ik een bestelling geplaatst op Spartoo voor een paar Nike's en een set veters. Ik heb deze bestelt en zag dat hij niet bij mij thuis werd afgeleverd maar bij het PostNL punt hier in de buurt. Ik vond dit erg vervelend en heb direct na het bestellen mijn bestelling geannuleerd. Binnen vijf minuten heb ik de schoenen en de veters opnieuw besteld op mijn eigen adres.

Op dit moment heb ik twee maal betaald, maar uiteraard ga ik ervan uit dat ik het geld terug krijg van de eerste order. Wanneer de bestelling binnen was bleken de schoenen niet te passen en heb ik deze samen met de veters terug gestuurd. Geld is binnen enkele dagen op mijn rekening verschenen.

Maar helaas, nu bijna drie weken verder heb ik nog niet mijn geld terug van de eerste order. Ik heb meerdere malen contact geprobeerd op te nemen met de klantenservice. Via de mail is dit eenmaal gelukt en kreeg ik te horen dat er een storing was in het systeem waardoor dit wat langer duurt. Op 30 maart zou dit in orde zijn gemaakt en mijn geld overgemaakt. Helaas heb ik tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb zeker nog vijf maal Spartoo geprobeerd te bereiken via de mail, maar ik krijg geen antwoord meer. Ik heb Spartoo zeven keer gebeld (tijdens de aangegeven tijden op hun website) maar Spartoo is onbereikbaar. Op maandag zijn ze plots gesloten en de andere dagen is het te druk en wordt er opgehangen.

Het gaat hier om een bedrag van €96,79 en vind dit zeker serieus geld wat ik graag zo spoedig mogelijk terug wil zien. Ik vind het jammer dat Spartoo zo onprofessioneel omgaat met de service richting de klant.

Met vriendelijke groet,
Esmeralda

De oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn terug betaling ontvangen en een excuus.

2 reacties

  1. Auteur
    Esmeralda93
    Datum
    Goedendag,
    Gister heb ik onderstaand bericht van Spartoo ontvangen "Hierbij bevestig ik je dat de terugstorting in werking is gesteld. Het bedrag van 96,79 euro wordt vandaag terugbetaald op je rekening (of op de factuur in mindering gebracht indien je gekozen hebt voor Klarna-factuur). "

    Normaal gesproken van een andere bank naar de mijn bank zou dit er al op staan. Helaas heb ik nog niets op mijn rekening.

    Met vriendelijke groet,
    Esmeralda
  2. Auteur
    Spartoo
    Datum
    Beste Esmeralda,

    Doordat onze terugbetalingen via een buitenlandse rekening gaan kan het enkele werkdagen duren voor het zichtbaar is op je rekening volgens onze informatie is het bedrag op 13-04-2017 op je rekening komen te staan.

    Met vriendelijke groet,

    Adriana-Spartoo.nl

Ook een klacht indienen over Spartoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen