Klacht Spartoo: Krijg geen geld terug

Klachtnummer
# 366262
Gebruiker
Resh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Schoenen besteld, verkeerde maat zit in de doos. Spartoo heeft het bij een andere leverancier ingekocht waarschijnlijk. Ik heb de schoenen retour verzonden via posnl. Telefonisch waren zij gisteren en vandaag niet te bereiken (spartoo). Ik krijg een mail dat ze niks voor me kan betekenen. Ik hoor mijn geld plus retourkosten toch weer te krijgen?! Ik heb nog een mail ontvangen als dat het makkelijker maakt.

De oplossing

Dat ze mijn geld van de schoenen terugstorten en de retourkosten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spartoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen