Opgelost door Spartoo: Spartoo; klantvriendelijkheid ver te zoeken.

angry Opgelost
Mystery roos

Bestelling gedaan via Spartoo. Bij levering blijkt Spartoo het adres niet volledig te hebben doorgegeven aan UPC, waardoor deze niet konden leveren. Spartoo gemaild dat ze dit moesten regelen met UPC, aangezien het adres vanaf deze kant volledig is doorgegeven. Het antwoord van Spartoo dat ik daar zelf maar even achteraan moest gaan. Dat duurt en dat duurt, totdat ik vorige week maandag eindelijk mijn pakketje kan halen bij een punt kilometers verderop, niks ander tijdstip kunnen kiezen, maar 1 keer aanbieden en dan reis maar. De inhoud van het pakketje was ook een drama, nepleer voor echt willen verkopen. Dus dit pakketje gaat retour was mijn idee echter kon kon ik geen retour invoeren. Dus weer met Spartoo gemaild. Het antwoord was dat het binnen 14 dagen retour moest. Reken mee; opgehaald maandag 4 juni en woensdag 13 juni na mailen, omdat online retouren na veel pogingen niet lukt, was het al te laat. ???? Via contact eerder was dit al aangegeven dat het pakket pas maandag 4 juni in ontvangst is genomen. Kortom aan klantvriendelijkheid geen gebrek bij Spartoo .O, ja, ondertussen ook een mail gehad van Klarna voor het niet tijdig betalen...proudukt was niet eens binnen.

RETOURCODE STUREN

Mystery roos
    Gisteren mails ontvangen van Spartoo dat ik een retourcode zou ontvangen voor mijn schoenen. Mooi dacht ik, echter het was een retourcode voor een stel Palladiums en niet voor een stel Adidas sneakers??? Het klopt dat ik een aantal jaar terug eens Palladiums heb gekocht bij Spartoo. Ook dezelfde dag al een mail dat de retour goed was aangekomen van de Palladiums en dat het bedrag van 47.97 al was bijgeschreven op mijn rekening. Dat is snel of niet; in een paar uur tijd zijn jouw schoenen al aangekomen op retouradres en is het retour al verwerkt en staat het geld ook al op de rekening...nog knapper aaangezien jij om half acht van huis gaat en tegen 6 pas thuis bent. Ik heb goeie kabouters overdag thuis aan het werk tussen 13u en 16u!!!
    Maar nog steeds geen retour ontvangen en de datum qua betalen bij KLARNA weer een paar dagen dichterbij. Ook krijg ik pas weer een mail maandag van Spartoo en dan zijn we weer een paar dagen verder.

Mystery roos
Nu mag ik eerst foto's opsturen van het product en dan gaan ze kijken wat ze voor me kunnen doen. Volgens de voorwaarden heb ik gewoon het recht 14 dagen na ontvangst (maa 4 juni) een retour door te geven en zonder opgave van reden terug te zenden, echter is voor het gemak het retourformulier even niet werkzaam "gemaakt". Dat is wel handig, heb je alle touwtjes in handen.Ook zou het niet kunnen (retour), omdat het een product is van een partner van Spartoo!! Wat heeft de klant daar mee van doen. Ik wil gewoon deze schoenen niet meer en wil gewoon deze retour doen. Donderdag 21 juni eindelijk een retouradres ontvangen, blij mee. Ik hoop dat het zo opgelost is. Vandaag 30 juni staat de factuur bij Klarna (zelf achterheen gebeld) nog steeds op gepauzeerd. De schoenen (retour) moeten al lang zijn ontvangen. Dus nog niet volledig opgelost.

Ook een klacht indienen over Spartoo?