Klacht Spartoo: Www.spartoo.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338870
Gebruiker
Rasocan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via een website een schoenen gekocht 39.99€ daarna ik heb 2 dagen gewachten ... en dan ik een mail ontvangen dat schoen niet op voorrad is... en ze hebben mijn geld weer aan me rekenen overgemakt ..maar ik heb weer heb na mail weer hun website gekijken dat schoen is voorrad en prijs is 95 € is .. ik vind dat bedrijf niet eerlijk en niet netjes ... ik vond echt niet netjes tegen klanten

De oplossing

Ze moete een boete krijgen .. dan maak ze dat niet meer naar andere klanten

1 reactie

  1. Auteur
    Rasocan
    Datum
    Ze moete een boete krijgen .. dan maak ze dat niet meer naar andere klanten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rasocan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zijn nieks voor klachten !!! Niet vertrouwen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spartoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen