Klacht Special Pink: Betaalde product niet ontvangen en geen reactie op contactpogingen
Details
Klacht
5 weken geleden heb ik als cadeautje voor mijn dochters eerste verjaardag het steigerhouten keukentje Nina besteld (incl. Greywash) en €410 euro betaald (incl. €50 verzendkosten). Na de bestelling kreeg ik gelijk een mailtje dat ze de bestelling en betaling ontvangen hadden en dat ze het keukentje gingen maken.Tussendoor nog mailcontact over levering etc. Afgesproken dat ze het keukentje zouden verzenden via DHL in de week van 31 juli. Op 27 juli het laatste mailcontact gehad en sinds dien geen reactie meer gekregen op mijn mailtjes. Ze hebben geen telefoonnummer op de website staan dus ik kan alleen maar mailen. Ondertussen is het 12 augustus en heb ik nog steeds geen keukentje en wel €410 euro betaald. Ik krijg nu het gevoel dat ik opgelicht ben.
Gewenste oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.