Opgelost door Special Pink: Het niet netjes afhandelen van klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 263878
Gebruiker
Steigermeubel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

6 weken niets gehoord en nu een afhandeling van een klacht #261731waar alleen ingegaan wordt op het niet beantwoorden van telefoon.
Niets over stilzwijgen van de email berichten. Alleen nu excuses. En 5 juni email gehad dat het aan de snelle groei en wegvallen van personeel ligt. Onvoorstelbaar . Hoe kun je hier mee wegkomen. Te weten dat klant op levering wacht van matras en lattenbodems wat op een vastgestelde en betaalde datum naar Spanje moest. Daar wist Erik van maar hult zich zes weken in stilzwijgen! En nu als of ik gek ben dat je niet iets krijgt waarvoor niet betaald is. Het gaat om de belofte dat het matras en lattenbodems in eerste week van mei geleverd zouden worden. En lattenbodems zijn wel betaald!!!! Vervolgens moest ik achter een duur matras aan omdat het een afwijkende maat is voor het bed van special pink.
Wordt allemaal aan voorbijgegaan.
Slechte zaak.

De oplossing

Ik heb Erik een mail gestuurd met verzoek de lattenbodems te leveren omdat daar wel degelijk voor betaald is. Of omdat het bedrijf snel groeit en er personeel is weggevallen het misschien het eenvoudigst is om een bedrag van € 50 te storten als compensatie. Ik heb veel meer kosten gemaakt en stress gehad dan dit bedrag ooit kan compenseren.
Aan Special Pink de keuze om dit als nog netjes af te handelen

1 reactie

  1. Auteur
    Special Pink
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Mevrouw Wols,

    Ik dacht dat we het netjes met je opgelost hadden en onze excuses waren geaccepteerd :)

    Groetjes Special Pink

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steigermeubel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot volle tevredenheid is de klacht opgelost. Boven verwachting hebben wij een zeer goed contact gehad met Special Pink. In dit contact werd uitgelegd wat de oorzaak van de problemen was. Bovendien hebben wij een vergoeding voor al onze kosten gehad. Het heeft tijd en stress gekost maar zoals het afgehandeld is chapeau. Ik kan nu weer zeggen U kunt met een gerust hart een bestelling plaatsen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Special Pink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen