Opgelost door Special Pink: Het niet netjes afhandelen van klacht

Steigermeubel

6 weken niets gehoord en nu een afhandeling van een klacht #261731waar alleen ingegaan wordt op het niet beantwoorden van telefoon.
Niets over stilzwijgen van de email berichten. Alleen nu excuses. En 5 juni email gehad dat het aan de snelle groei en wegvallen van personeel ligt. Onvoorstelbaar . Hoe kun je hier mee wegkomen. Te weten dat klant op levering wacht van matras en lattenbodems wat op een vastgestelde en betaalde datum naar Spanje moest. Daar wist Erik van maar hult zich zes weken in stilzwijgen! En nu als of ik gek ben dat je niet iets krijgt waarvoor niet betaald is. Het gaat om de belofte dat het matras en lattenbodems in eerste week van mei geleverd zouden worden. En lattenbodems zijn wel betaald!!!! Vervolgens moest ik achter een duur matras aan omdat het een afwijkende maat is voor het bed van special pink.
Wordt allemaal aan voorbijgegaan.
Slechte zaak.

Ik heb Erik een mail gestuurd met verzoek de lattenbodems te leveren omdat daar wel degelijk voor betaald is. Of omdat het bedrijf snel groeit en er personeel is weggevallen het misschien het eenvoudigst is om een bedrag van € 50 te storten als compensatie. Ik heb veel meer kosten gemaakt en stress gehad dan dit bedrag ooit kan compenseren.
Aan Special Pink de keuze om dit als nog netjes af te handelen

Special Pink
    Hoi Mevrouw Wols,

Ik dacht dat we het netjes met je opgelost hadden en onze excuses waren geaccepteerd :)

Groetjes Special Pink

Steigermeubel
Tot volle tevredenheid is de klacht opgelost. Boven verwachting hebben wij een zeer goed contact gehad met Special Pink. In dit contact werd uitgelegd wat de oorzaak van de problemen was. Bovendien hebben wij een vergoeding voor al onze kosten gehad. Het heeft tijd en stress gekost maar zoals het afgehandeld is chapeau. Ik kan nu weer zeggen U kunt met een gerust hart een bestelling plaatsen.

Ook een klacht indienen over Special Pink?