Klacht Special Pink: Hoogslaper niet bezorgd en krijg geen contact met Special Pink

Klachtnummer
# 259355
Gebruiker
Ingeborg
Datum
8 reacties

Details

Klacht


Beste Special Pink. Ik probeer jullie al een week te bereiken (zowel telefonisch als via de mail) zonder succes. 8 april tussen 16:30 - 18:30 zou mijn bestelling (een hoogslaper) geleverd en gemonteerd worden. On 19:00 belde de bezorger dat ze het niet gingen redden en dat ik contact op moest nemen met Special Pink voor een nieuwe afspraak. Op 11 april hebben jullie, Special Pink, aangegeven dat jullie gingen uitzoeken wat er was gebeurd en dat jullie bij me terug zouden komen. Ik heb hierna al een week niets meer van jullie gehoord. Zouden jullie aub contact met mij willen opnemen zodat we een nieuwe bezorgdatum kunnen plannen! Dit is al de tweede keer dat het bezorgen niet door is gegaan. Ik had dit liever via telefoon of mail gedaan maar ik weet ook niet meer hoe ik jullie te pakken moet krijgen.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk een bezorgmoment plannen en deze ook nakomen

8 reacties

  1. Auteur
    Special Pink
    Datum
    Hoi Ingeborg,

    Je hebt gelijk, in jullie geval heeft dit te lang geduurd en de afwezigheid tijdens de Pasen helpt natuurlijk ook niet mee. We hebben je een email gestuurd en jullie bed word deze week geleverd. Excuses voor de onduidelijkheid en alvast veel plezier van het meubel. Groeten Special Pink BV
  2. Auteur
    Ingeborg
    Datum
    Hallo Special Pink

    Dank voor jullie email. Kunnen jullie aub bevestigen of a.s. vrijdagochtend bezorgen en monteren nu geregeld is. Groet Ingeborg
  3. Auteur
    Ingeborg
    Datum
    Hallo Erik. Kun je aub bevestigen dat bezorgen en monteren van de hoogslaper idd doorgaat vandaag (vrijdag 21 april) rond 18:00? Gr Ingeborg
  4. Auteur
    Ingeborg
    Datum
    Hallo Special Pink
    Ik ga er maar van uit dat jullie niet meer komen ondanks dat dit tijdstip, 18:00 uur 21 april, door jullie is voorgesteld. Het lijkt er op dat het jullie niet lukt om onze bestelling te leveren. Ik stel voor dat jullie zsm (dus binnen 3 werkdagen) ons geld terugstorten. Het is ongelofelijk, jullie stellen op een hele nette manier jullie excuses aan en vervolgens lukt het jullie weer niet om jullie afspraken na te komen. Wat ons vooral stoort is dat het heel moeilijk is om contact met jullie te krijgen. We hadden bijna weer een afspraak met jullie gemaakt en vervolgens horen we dagen niets meer.
    Wij zijn inmiddels verhuisd ons dochter slaapt op een matras terwijl ze zich had verheugd op een mooie hoogslaper die wij ruim op tijd hadden besteld. Gr Ingeborg
  5. Auteur
    Special Pink
    Datum
    Hoi Ingeborg,

    Het bed is inmiddels al een tijdje bezorgd en alleen moet er helaas nog een kussenset nageleverd worden. Uiteraard erg vervelend maar we doen ons best. Omdat er een hele partij kussens in de verkeerde maat geleverd werden kwamen we in de problemen bij het uitleveren. We houden contact en lossen het zo snel mogelijk op.

    Groeten Special Pink BV
  6. Auteur
    Ingeborg
    Datum
    Dank voor de update. We hopen de kussens en het krukje binnenkort te ontvangen. Groet Ingeborg
  7. Auteur
    Ingeborg
    Datum
    Hallo Special Pink.
    Hebben jullie al kans gehad om te kijken naar status kussens? En krukje is dus nog niet bezorgd.
    Dank!
    Groet Ingeborg
  8. Auteur
    Special Pink
    Datum
    Hoi Ingeborg,

    Het krukje was al bezorgd en zoals aangeven word deze week de set verstuurd. Veel plezier van het bed. Groeten Special Pink

Ook een klacht indienen over Special Pink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen