Klacht Special Pink: Hoogslaper niet bezorgd en krijg geen contact met Special Pink
Details
Klacht
Beste Special Pink. Ik probeer jullie al een week te bereiken (zowel telefonisch als via de mail) zonder succes. 8 april tussen 16:30 - 18:30 zou mijn bestelling (een hoogslaper) geleverd en gemonteerd worden. On 19:00 belde de bezorger dat ze het niet gingen redden en dat ik contact op moest nemen met Special Pink voor een nieuwe afspraak. Op 11 april hebben jullie, Special Pink, aangegeven dat jullie gingen uitzoeken wat er was gebeurd en dat jullie bij me terug zouden komen. Ik heb hierna al een week niets meer van jullie gehoord. Zouden jullie aub contact met mij willen opnemen zodat we een nieuwe bezorgdatum kunnen plannen! Dit is al de tweede keer dat het bezorgen niet door is gegaan. Ik had dit liever via telefoon of mail gedaan maar ik weet ook niet meer hoe ik jullie te pakken moet krijgen.
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk een bezorgmoment plannen en deze ook nakomenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.