Klacht Special Pink: Hoogslaper nog steeds niet geleverd
Details
Klacht
Bestelling Special Pink 2017 | SP2659 | Hoogslaper SimoneHallo Special Pink
Ik ga er maar van uit dat jullie niet meer komen ondanks dat dit tijdstip, 18:00 uur 21 april, door jullie is voorgesteld. Het lijkt er op dat het jullie steeds niet lukt om onze bestelling te leveren. Ik stel voor dat jullie zsm (dus binnen 3 werkdagen) ons geld terugstorten. Het is ongelofelijk, jullie stellen op een hele nette manier jullie excuses aan bij de vorige klacht en vervolgens lukt het jullie weer niet om jullie afspraken na te komen. Wat ons vooral stoort is dat het heel moeilijk is om contact met jullie te krijgen. We hadden bijna weer een afspraak met jullie gemaakt en vervolgens horen we dagen niets meer.
Wij zijn inmiddels verhuisd ons dochter slaapt op een matras terwijl ze zich had verheugd op een mooie hoogslaper die wij ruim op tijd hadden besteld.
Gewenste oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.