Klacht Special Pink: Hoogslaper nog steeds niet geleverd

Klachtnummer
# 259772
Gebruiker
Ingeborg
Datum
4 reacties

Details

De klacht



Bestelling Special Pink 2017 | SP2659 | Hoogslaper Simone⁩Hallo Special Pink
Ik ga er maar van uit dat jullie niet meer komen ondanks dat dit tijdstip, 18:00 uur 21 april, door jullie is voorgesteld. Het lijkt er op dat het jullie steeds niet lukt om onze bestelling te leveren. Ik stel voor dat jullie zsm (dus binnen 3 werkdagen) ons geld terugstorten. Het is ongelofelijk, jullie stellen op een hele nette manier jullie excuses aan bij de vorige klacht en vervolgens lukt het jullie weer niet om jullie afspraken na te komen. Wat ons vooral stoort is dat het heel moeilijk is om contact met jullie te krijgen. We hadden bijna weer een afspraak met jullie gemaakt en vervolgens horen we dagen niets meer.
Wij zijn inmiddels verhuisd ons dochter slaapt op een matras terwijl ze zich had verheugd op een mooie hoogslaper die wij ruim op tijd hadden besteld.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Special Pink
    Datum
    Hoi Ingeborg, Het bed is inmiddels al een tijdje bezorgd en alleen moet er helaas nog een kussenset nageleverd worden. Uiteraard erg vervelend maar we doen ons best. Omdat er een hele partij kussens in de verkeerde maat geleverd werden kwamen we in de problemen bij het uitleveren. We houden contact en lossen het zo snel mogelijk op. Groeten Special Pink BV
  2. Auteur
    Ingeborg
    Datum
    Dank voor de update. We hopen snel de kussens te ontvangen en het krukje. Groet Ingeborg
  3. Auteur
    Ingeborg
    Datum
    Hallo Special Pink.
    Hebben jullie al kans gehad om te kijken naar status kussens? En krukje is dus nog niet bezorgd.
    Dank!
    Groet Ingeborg
  4. Auteur
    Special Pink
    Datum
    Hoi Ingeborg,

    Het krukje was al bezorgd en zoals aangeven word deze week de set verstuurd. Veel plezier van het bed. Groeten Special Pink

Ook een klacht indienen over Special Pink?