Opgelost door Special Pink: meubel niet geleverd en geen reactie op mails

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 268678
Gebruiker
Brouwer6
Datum
2 reacties

Details

Klacht

op 12mei een schoenrekje besteld en betaald. meubel zou binnen 3-5 weken worden geleverd.nu na meer dan 10 weken nog niets gezien of gehoord van Special Pink.wordt niet gereageerd op mailtjes, heel frusterend :-(

Gewenste oplossing

schenenrek leveren of geld terugstorten
Geboden oplossing
het rek is vandaag bezorgd
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Brouwer6
    Datum
    reactie gehad van Sanne van Special Pink, schoenenrek gaat morgen bezorgd worden :-)

  2. Auteur
    Brouwer6
    Datum
    schoenenpik inderdaad vandaag bezorgd :-)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Special Pink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen