Klacht Special Pink: Nalatigheid en wel beloven en excuses aanbieden
Details
Klacht
Het lijkt op het verhaal van Ingeborg. Hoogslaper wel bezorgd maar incompleet. Zou zaterdag 29 april bezorgd worden maar door problemen met chauffeur niet gekeverd. Heel de dag thuisgezeten. Vervolgens werd beloofd dat het bezorgd zou worden op donderdag daarop. Wel geleverd maar incompleet zonder matras en lattenbodems. Zou direkt verstuurd worden had de chauffeur gezegd. Vervolgens kregen wij ook een mail dat de lattenbodems maandag of dinsdag bezorgd worden(deze week) . Matras zou direct via fabrikant komen. Niets meer gehoord ook niet op mail. Het probleem is dat het met een transport mee moet naar Spanje dit weekend. Ook op telefoon wordt niet gereageerd idd. Hoop heel snel dat er wat gebeurt. Marja WolsGewenste oplossing
Direct alles versturen zodat het op tijd met transport meekan of laten weten dat het niet meer komt en een bedrag van 100 euro terugstort zodat ik zelf de onderdelen kan kopen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.