Klacht Special Pink: Nalatigheid en wel beloven en excuses aanbieden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 261731
Gebruiker
Steigermeubel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Het lijkt op het verhaal van Ingeborg. Hoogslaper wel bezorgd maar incompleet. Zou zaterdag 29 april bezorgd worden maar door problemen met chauffeur niet gekeverd. Heel de dag thuisgezeten. Vervolgens werd beloofd dat het bezorgd zou worden op donderdag daarop. Wel geleverd maar incompleet zonder matras en lattenbodems. Zou direkt verstuurd worden had de chauffeur gezegd. Vervolgens kregen wij ook een mail dat de lattenbodems maandag of dinsdag bezorgd worden(deze week) . Matras zou direct via fabrikant komen. Niets meer gehoord ook niet op mail. Het probleem is dat het met een transport mee moet naar Spanje dit weekend. Ook op telefoon wordt niet gereageerd idd. Hoop heel snel dat er wat gebeurt. Marja Wols

Gewenste oplossing

Direct alles versturen zodat het op tijd met transport meekan of laten weten dat het niet meer komt en een bedrag van 100 euro terugstort zodat ik zelf de onderdelen kan kopen.
Geboden oplossing
Geen!!!! Gaat niet in op de verzonden mails van 6 weken geleden met dringend verzoek om antwoord; alleen over niet bereikbaarheid van telefoon. Staat wel op website 0251-362045 met bereikbaarheid op werkdagen 09.00-17.00 uur Lattenbodems BETAALD en NIET GELEVERD. Wordt ook niet op ingegaan. Alleen over een matras dat niet betaald is maar waar ik wel een veel duurder voor heb moeten kopen (afwijkende maat)omdat het naar Spanje moest met hoogslaper op vastgestelde en betaalde datum. Slechte zaak. Wel een mail gehad 5 juni dat dit alles ligt aan het snel groeien van bedrijf en wegvallen van personeel. NIET RELEVANT VOOR KLANT. Die wil op tijd zijn beloofde en betaalde goederen geleverd zien. Je wil toch niets meer bestellen. Beloftes en dan een excuus en vervolgens geen oplossing en geen geleverde goederen. Ik verwacht nu als nog dat de lattenbodems geleverd worden of een compensatie van 50 euro . Dit verzacht overigens niet de stress en energie die ik hierin heb gestoken en de kosten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Steigermeubel
    Datum
    Geen enkele reactie gehad van Special Pink. Gemaild en geprobeerd te bellen. Geen gehoor en geen antwoord op de emails. Onvoorstelbaar. Heb nu een idee dat het bedrijf failliet is. Moesten ook contant betalen.
  2. Auteur
    Steigermeubel
    Datum
  3. Auteur
    Special Pink
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Marja,

    We hebben je een bericht gestuurd, excuus voor het ongemak.

    Op onze website staat duidelijk vermeld dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn (er staat ook geen telefoonnummer), vervelend als dat voor u niet duidelijk was.

    Wel willen we aangeven dat we nooit iets niet hebben geleverd/of niet willen leveren waar wel voor betaald is. Het helaas niet meegeleverde matras is dan ook niet door jullie afgerekend.

    Om meer geld terug te geven dan er betaald is vinden wij wat overdreven.

    Vriendelijke groeten Special Pink BV

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Special Pink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen