Klacht Special Pink: Niet leveren product dat betaald is en daarna radiostilte.
Details
Klacht
Hoogslaper in april niet compleet geleverd, wel betaald. In begin paar keer beloofd de nalevering te zullen doen maar daarna zelfs geen reacties meer op berichten. Grote teleurstelling voor mijn zoontje en grote frustratie voor mij. Bed heeft 3 functies waarvan er 2 niet gebruikt kunnen worden door ontbreken kussens.Gewenste oplossing
Alsnog spoedige Levering van de kussens. Anders geld terug, maten kussens vermelden zodat ik ze elders kan laten maken. Liefst vergoeding van de meerkosten. Denk dat dit het minste is wat het bedrijf kan doen gezien de omstandigheden. Heb nota bene eerst veel begrip getoond en geduld gehad. Dat is nu wel op na een half jaar...- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.