Opgelost door Specsavers: Beschadiging glas, vette pech!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 287558
Gebruiker
Bouhuis1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds begin nov 2017 twee nieuwe brillen (varifocus) gekocht waarvan er bij een op het rechterglas aan de binnenkant(!) al een haarscheurtje zit bij de rand. Filiaal Leiden zegt dat dit niet binnen garantie valt, dus pech! Jammer, had iets meer service van deze zaak verwacht.

De oplossing

Reparatie van het glas.

2 reacties

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Goedendag,

    Bedankt voor uw bericht. Wij komen er bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers International BV
  2. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Van de winkel hebben wij begrepen dat er contact met u is opgenomen en zij u uitgenodigd hebben om tot een oplossing te komen. Wij gaan er van uit dat u er samen uit komt.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers International BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bouhuis1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bril wordt vervangen. Compliment voor de service van Specsavers!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen