Klacht Specsavers: GEWEIGERD DOOR GEEN MONDKAPJE .COPD

# 520315
Zonneschijn

Vandaag had mijn vader een afspraak bij jullie voor een gehoorapparaat 2 stuks. Mijn vader is COPD patient met 30% long inhoud en 1 long en daardoor kan hij geen mondmasker dragen. Wij komen aan en geven dit bij jullie aan. Collega gaat in overleg? Er werd gevraagd om een verklaring van dokter. Deze heeft hij niet want deze worden niet afgegeven ook niet door de longarts. Wel een briefje met daarop kan geen mondmasker dragen en medicijnen. Hier heeft u niet eens om gevraagd als alleen kan uw vader 20 min een masker dragen .. nee dat kan niet! Mij vaders staat ondertussen al.naar een kort loopje naar adem te happen. U heeft geen fatsoen .. u had hem desnoods een stoel aangeboden om op adem te komen.. maar omdat.mijnvader sterk vermagerd is en er dus anders uit ziet deed u niet eens de moeite om mijn vader te helpen ! U had uit coulance mijn vader kunnen helpen maar nee .. u had duidelijk geen behoefte om mijn vader te helpen.. mijn vader neemt met zijn gezondheid het grootste risico om uw winkel te bezoeken en dan ook nog zo behandeld worden.. niet vriendelijk helemaal niks.. zelfs zijn long arts gebeld en de situatie uitgelegd en zelfs die zeggen ..nou daar zou ik zelfs niet meer geen gaan te belachelijk voor woorden.. andere hoor winkel.gebeld onze situatie uitgelegd en weet je wat het mooie is... daar mag ik met mondkapje mijn vader bij staan.. mijn vader hoeft geen.mondkapje .. en we zijn van harte welkom jullie moeten jullie kapot schamen om een man die zoveel moeite doet om bij jullie te komen zo af te wimpelen!!! Dan maar eigen kosten van.25.% alles liever dan jlie bedrijf nog te.moeten bezoeken. Een excuses naar mijn vader.zou ik.erg op.prijs stellen. Deze man vraagt niet om COPD en al helemaal niet om.zo.door u behandeld te worden!

Dat ze mensen zonder mondkapje serieus gaan nemen en vooral mensen met copd! En qua uiterlijk al helemaal.geen.uitzondering makend.! Want daar ging het volgens mij vooral om! Tevens een excuses naar mijn vader zou ik op.prijs stellen !!!

Specsavers
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht, vervelend dat het zo gelopen is.
    Specsavers heeft klanttevredenheid, hoog in het vaandel staan en neemt klachten serieus in behandeling.

Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, wil ik u vragen of u mij per mail zou willen laten weten in welke vestiging dit zich heeft voorgedaan. U kunt rechtstreeks mailen op: nl.service@specsavers.com
    Wellicht zou u de toelichting van u klacht ook in diezelfde mail willen zetten?

Alvast bedankt.

Specsavers Klantenservice

Zonneschijn
Eris totaal niks opgelost

Ook een klacht indienen over Specsavers?