Opgelost door Specsavers: 2 brillen kapot binnen 2 jaar. Garantie? vergeet het maar.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 357038
Gebruiker
ontevreden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de kwaliteit van uw product is m.i. ver onder de maat.

De oplossing

erkennen dat er sprake is van een productiefout en een nieuwe bril aanbieden. In mijn kwaadheid 2 kapotte brillen achtergelaten bij Specsavers Leiden. Nee dat is geen productiefout zei de medewerkster waarop ik kwaad aangaf dat metaal niet zomaar spontaan afbreekt. 2 jaar garantie is een fabeltje, na 1 jaar nog maar 50% ook al is er sprake van een productiefout.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

    Graag zouden wij wat meer gegevens wensen te ontvangen omtrent uw aankoop. Zijn beide brillen kapot?

    Zou u uw verhaal naar onze klantenservice kunnen sturen? dan zullen wij u verder helpen. U kunt uw gegevens sturen naar nl.service@specsavers.com

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers International BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ontevreden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een nieuw montuur en de andere bril gerepareerd. Er zijn hiervoor geen kosten inbrekening gebracht. Goede actie specsavers!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen