Klacht Specsavers: Al meer dan 2 maanden wachten op m`n nieuwe bril !

Klachtnummer
# 121000
Gebruiker
Yvon van Duin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 mei samen met m`n man 2 nieuwe brillen gekocht. Na 4 dagen terug:er zaten niet de goede glazen in.Bril terug naar fabriek. 3 weken niets gehoord dus maar eens naar de winkel.Ja hoor ,de bril was er (O...bent u niet gebeld ?) Na 2 dagen kom ik erachter: Er zaten niet de meekleurende glazen in die ik besteld had. Gelijk de winkel gebeld:ik bel u zo terug,ga even overleggen ! De volgende dag maar weer terug gegaan. O..u had gisteren gebeld ! Bril weer terug naar fabriek. Vandaag ,na 3 weken maar weer eens gaan vragen. Nee hoor..uw bril is er nog niet ! Maar wat de juffrouw zei,toen ik m`n ongenoegen liet blijken sloeg alles : Daar kan ik toch niks aan doen ! Specsavers...ik ben woedend !!

De oplossing

Uiterlijk volgende week m`n bril of anders m`n geld terug ! Er zitten nog 3 opticiens op de Leyweg... dan heb ik met 2 weken een bril.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Specsavers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Specsavers?