Klacht Specsavers: bril kapot, glazen gekrast

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 564286
Gebruiker
Opera490
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn brillen zijn al binnen 1 maand kapot. Ik ben teleurgesteld en het heeft me een vermogen gekost.

De oplossing

Een nieuw montuur en dat het dan wel kwalitatief is zonder prodctiefout.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.
    Om uw klacht verder in behandeling te nemen, wil ik u vragen om mij per mail te laten weten in welke Specsavers winkel u de de brillen heeft gekocht zodat ik contact met hen kan opnemen.

    U kunt mij rechtstreeks mailen op: nl.service@specsavers.com
    Graag wil ik u vragen om uw klacht ook in de mail te zetten.

    Ik zie uw mail graag tegemoet, alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Opera490
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een reactie ontvangen, dat is een begin.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen