Klacht Specsavers: Brilvergoeding niet verdubbeld

W.J. Stok

Hallo, ik heb zaterdag een bril gekocht en de tweede gratis, maar zoals ze melden krijg je ook de zorgpremie wat je voor je bril krijgt verdubbeld. Maar dat is niet gebeurd omdat ik 2e bril gratis krijg, maar dat staat zo niet vermeld.ook mijn vrouw heeft daar een bril gekocht en ook het zelfde als mij.

Ik wil als nog de brilvergoefing van € 250,00 en voor mijn vrouw € 200,00 vergoed zien

Specsavers
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat er onduidelijkheid bestaat, over de onze aanbieding "zorgverdubbelaar".

Hieronder treft u de voorwaarden aan van deze aanbieding, deze zijn ook terug te vinden op onze website. ( https://www.specsavers.nl/aanbiedingen/zorgverdubbelaar )

Voorwaarden
    Alleen geldig bij aankoop in een Specsavers winkel, niet bij aankoop in de webshop.
    Deze actie is geldig bij aankoop van elk montuur vanaf €89 en u in het bezit bent van een aanvullende zorgverzekering waaronder u in 2021 nog recht heeft op (een deel van) de brillenvergoeding.
    De hoogte van de korting is gelijk aan het bedrag aan brillenvergoeding dat uw zorgverzekeraar daadwerkelijk vergoedt.
    Indien uw zorgverzekeraar de declaratie afwijst, dan zullen wij u achteraf alsnog ook de teveel in mindering gebrachte vergoeding en korting aan u factureren. Check dus op voorhand zelf de hoogte van uw brillenvergoeding bij uw verzekeraar.
    Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen.
    Heeft u een (aanvullende) zorgverzekering met een complete bril als brillenvergoeding (de naturabril) dan kunt u ook van deze aanbieding profiteren. Wat die aanbieding inhoudt, is afhankelijk van uw naturaverzekering en de door u gewenste brillen. Vraag daarom in uw Specsavers-winkel naar die aanbieding.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij per mail rechtstreeks contacten via: nl.service@specsavers.com

Specsavers Klantenservice

W.J. Stok
Dit staat niet op de site en wordt ook niet verteld op tv. Dus misleidende reclame , ga ook een klacht indienen bij de reclamecodecommissie

Ook een klacht indienen over Specsavers?