Klacht Specsavers: coating bril

Azamar

Maart 2013 een nieuwe bril gekocht, sinds enkele weken zit er in het midden van de glazen een rondje, hetgeen zeer irritant met kijken. gisteren bij Specsavers langs geweest in de Oosterhof in Rotterdam en de klacht besproken. Volgens de verkoopmedewerkster lag het aan het poetsen van de glazen en is de coating beschadigd. Ik ben 62 jaar en poets al 55 jaar de glazen van mijn bril en heb dit nog niet meegemaakt. Aangezien de bril ouder is dan 1 jaar krijg ik nu 50% korting op 2 nieuwe glazen, toen ik zei dat ik hier niet mee akkoord ging, is er overleg geweest met een leidinggevende, maar bleef men bij het standpunt, dat ik verkeerd poetste (moest eerst de glazen spoelen met water). Ik poets mijn glazen diverse keren per dag en als ik
b.v. in de auto stap is het onmogelijk om met water te spoelen en ik blijf er bij, dat de coating verkeerd is en het niet aan het poetsen ligt. Heb nu 159,00 moeten betalen en ben het hier eigenlijk niet meen eens!

Gratis vervanging van de glazen!

Specsavers
    Geachte heer Martijn,Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons van uw bevindingen op de hoogte te brengen. Wij geven één jaar kwaliteitsgarantie op uw aankoop, dit is een garantie die productie en/of fabricagefouten dekt. Wanneer de coating van de glazen loslaat kan dit komen door verschillende oorzaken zoals schoonmaken van de glazen met papier, wrijving met een ander voorwerp of zelfs een zandkorrel en ook langdurig blootstellen aan extreme hitte kan dit veroorzaken.Natuurlijk vinden wij het spijtig te horen dat dit is gebeurd na ruim 1 jaar, echter kunnen wij om bovengenoemde redenen de glazen niet kosteloos vergoeden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Sabrina Groen
    Azamar
    BIJ DE VORIGE BRILLEN, ALTIJD OP DEZELFDE MANIER GEPOETST EN NOOIT GEEN PROBLEEM, DUS AL 55 JAAR VERKEERD GEPOETST, MAAR DAN WAARSCHIJNLIJK MET EEN BETERE COATING! JAMMER VOOR SPECSAVERS, MAAR DIT IS DAN DE LAATSTE BRIL BIJ DIT BEDRIJF!
    Azamar
    coating beschadigd door poetsen van de bril, dus slechte coating!
    nee, zegt Specsavers verkeerd gepoetst. Belachelijk, dit gaat Specsavers veel klanten kosten!

Ook een klacht indienen over Specsavers?