Klacht Specsavers: contact lenzen

Klachtnummer
# 52120
Gebruiker
melissa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe oog meting laten doen en naar de oog meting vezegd dat ze mij lenzen moeten bestellen. Nu ben ik toe aan nieuwe lezen. Want ik heb maand lenzen. Een was dus geschuurd ik ga naar specsevers breda om nieuwe op te halen. Krijg ik als antwoord maar u lenzen zijn nog niet besteld ik zal ze bestellen. Dit duurt wel een week. Nu heb ik dus geen lenzen en kan ook niet zonder lenzen maar moet toch een week wachten! .

De oplossing

Ik zou willen dat deze lenzen met spoed besteld worden!

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Goedendag,Bedankt voor uw email.Vervelend dat u nu geen lenzen meer heeft, onze excuses voor het ongemak. Graag vernemen wij uw naam en geboortedatum onder vermelding van deze klacht bij onze klantenservice, nl.service@specsavers.comIn afwachting van uw reactie, verblijven wij,Met vriendelijke groet,
    Sabrina Groen

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen