Opgelost door Specsavers: Expensive glasses from Specsavers and cannot see properly after lens changing

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 553690
Gebruiker
Mead
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I cannot see properly out of my very expensive progressive brillen from Speksavers In Maastricht.I have worn brillen since I was 7 years old and now I am 66.The lens were changed once with no improvement.With the same prescription I payed for a much cheaper glasses from another company without any problem.I would like a refund as I cannot wear the Specsavers glasses.

De oplossing

I want the correct lens prescription in the brillen

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Hello,

    Thank you for message.
    Regarding your message, I will contact our store and discuss the possibilities to solve this.

    As soon as I have spoken with the store, I will inform you.

    With kind regards,
    Specsavers Customerservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mead
Datum
Uiteindelijke oplossing
I have an gesprek Sept 15 to investigate this problem .That is a step forward.I will be having a new bril and lenses in 2 weeks.Ifeel that I received a 5 star result and am completely satisfied.Thankyou Specsavers Maastricht
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen