Klacht Specsavers: Gebruik maken van wat een opticien wil, een montuur kopen/verkopen !!!

H. van Delft

Winkel van Specsavers bezocht. Oogmeting gedaan, montuur uitgezocht. Vertelt de medewerker dat er helaas nog geen bestelling gedaan kan worden omdat de er geen contact (software?) gelegd kan worden met de zorgverzekeraar (IZA) om o.a. de vergoeding daar rechtstreeks te kunnen declareren. Kan ik dan zelf niet die declaratie doen ?? Nee, dan accepteert de verzekeraar niet wordt me uitgelegd. Er wordt gebeld zodra e.e.a. geregeld is. Vreemd dat een bedrijf dat brillen verkoopt dan niet kan/wil?? Thuis gebeld met IZA. Kennen het probleem niet, zelf declareren kan in dat geval wel!! Specsavers houdt wat dat betreft echter voet bij stuk, geen bestelling en ook geen eigen declaratie.
We zijn nu 14 dagen verder en nog niets gehoord / wijzer geworden. Nog wel een keer gebeld, excuses voor het ongemak e.d. maar bestellen........??
Heb ook wel het idee, dat de medewerker er weinig aan kan doen.

Simpel: een compleet montuur kunnen bestellen.
Kan natuurlijk ook naar een andere opticien gaan, maar dat lost het probleem niet op.

Specsavers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Specsavers?