Klacht Specsavers: Gebruik maken van wat een opticien wil, een montuur kopen/verkopen !!!

Klachtnummer
# 252670
Gebruiker
H. van Delft
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Winkel van Specsavers bezocht. Oogmeting gedaan, montuur uitgezocht. Vertelt de medewerker dat er helaas nog geen bestelling gedaan kan worden omdat de er geen contact (software?) gelegd kan worden met de zorgverzekeraar (IZA) om o.a. de vergoeding daar rechtstreeks te kunnen declareren. Kan ik dan zelf niet die declaratie doen ?? Nee, dan accepteert de verzekeraar niet wordt me uitgelegd. Er wordt gebeld zodra e.e.a. geregeld is. Vreemd dat een bedrijf dat brillen verkoopt dan niet kan/wil?? Thuis gebeld met IZA. Kennen het probleem niet, zelf declareren kan in dat geval wel!! Specsavers houdt wat dat betreft echter voet bij stuk, geen bestelling en ook geen eigen declaratie.
We zijn nu 14 dagen verder en nog niets gehoord / wijzer geworden. Nog wel een keer gebeld, excuses voor het ongemak e.d. maar bestellen........??
Heb ook wel het idee, dat de medewerker er weinig aan kan doen.

De oplossing

Simpel: een compleet montuur kunnen bestellen.
Kan natuurlijk ook naar een andere opticien gaan, maar dat lost het probleem niet op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Specsavers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen