Klacht Specsavers: Geen 2de bril, terwijl dit overal wordt geadverteert.

Walter Hill

Op maandag 8 nov. 2021 om 13.50 hadden mijn vrouw en ik een afspraak bij specsavers Wormerveer. Oog meting en nieuwe bril. Op onze vraag of er een aanbieding was werdt gereageerd met nee. S'avonds op de TV zagen wij een reclame van specsavers 2de bril gratis en ook op de website staat dat de 2de bril altijd gratis is. Wij zijn aanvullend verzekerd. Na een belletje met callcentre werdt dit bevestigd. Het callcentre zei dat ze contact op zouden nemen met desbetreffende winkel. Vandaag gaan wij onze nieuwe brillen halen en belde even met Wormerveer of het bericht van specsavers was doorgekomen. Een meneer zei dat hij van niets wist en dat deze actie niet geldig was voor ons. Wij hebben nog met Univé gebeld en deze vondt dit ook heel vreemd en zei dat we toch recht hadden op die tweede bril omdat het een actie is van specsavers en dus buiten de verzekering om gaat. Wij zijn niet tevreden met deze afhandeling en willen graag uw antwoord!!

Een 2de bril aub!!

Specsavers
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht, ik heb begrepen dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega's in de winkel.

Specsavers Klantenservice

Walter Hill
Geen oplossing geboden. Nooit meer specsavers!!!!!!

Ook een klacht indienen over Specsavers?