Klacht Specsavers: geen reactie op klacht, onduidelijke site, lastig bestellen herhaalrecept, onduidelijke betaling,

Marlyn

Op 13 juni klacht ingediend over niet kunnen inloggen/bestellen - Bevestiging ontvangst klacht gekregen - nooit meer antwoord ontvangen
Online bestellingen worden niet behandeld door afd Klantenservice Specsavers.
Vandaag gebeld moest bij afdeling Online bestellen zijn - werd doorverbonden- konden klacht niet terugvinden
Na eerste bestelling gespamd met mailtjes om weer lenzen te bestellen.
In mailtje staat: Direct bestellen
Als je Direct wilt bestellen, hetzelfde als vorige keer, krijg je weer het hele assortiment voor je kiezen en moet je alles opnieuw invullen. Niets direct bestellen!
Kan niet inloggen: als ik aangeef wachtwoord vergeten, krijg onduidelijk mailtje met hele kleine letters en bovenaan Onbekend. Lijkt foutief bericht maar ergens staat in hele kleine letters dat je de link kunt aanklikken.
Vervolgens lenzen besteld en hele menu weer doorgewerkt, wil ik betalen en druk op het IDeal icoontje. kom ik in menu van de rabo om internetbankieren aan te vragen?!?

Duidelijke site
reactie op klacht

Specsavers
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zullen vragen of onze online service even contact met u opneemt om u te assisteren bij het bestellen.

Excuses voor het ongemak.

Specsavers International BV
    Roos Jansen

Ook een klacht indienen over Specsavers?