Klacht Specsavers: Geen scherp zicht nieuwe bril

Klachtnummer
# 138550
Gebruiker
M. Molengraaf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Half februari 2015 nieuw montuur en nieuwe glazen besteld bij Specsavers Spijkenisse. Na aflevering eind februari tot en met juli bijna wekelijks terug geweest wegens onscherp zicht in de verte. Na het bestellen van nieuwe glazen nog dezelfde klachten gehouden. Mijn begindossier is kwijt in de winkel, nieuwe glazen waren verkeerd besteld > levering van zonnebrilglazen. opnieuw oogmetingen gedaan; alles leek goed maar zicht blijft onscherp in de verte. In de zomer besloten dat het dan maar een kwestie van wennen moest gaan zijn en een zonnebril op sterkte besteld die bij de aanbieding hoort. De zonnebril voldoet ook niet zowel ver zien als dichtbij. De gewone bril went niet, ook niet na al die tijd.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn brillen inleveren en mijn geld terug. Ik ga dan naar een andere opticien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Specsavers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M. Molengraaf
    Datum
    aanschafdatum bril blijkt na raadplegen bankgegevens te zijn geweest op 30 januari 2015

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen