Klacht Specsavers: Geen tweede bril gehad, terwijl het wel de actie was EN een fabrieksfout, zie foto.

H.J. Scheijde

De email hieronder heb ik gestuurd op 8 augustus 2019, helaas geen reactie hierop gekregen. Hiervoor ook al eerder een email gestuurd zonder reactie.

Geachte mevrouw/meneer,
Helaas geen duidelijk emailadres te vinden, dus vandaar naar de afdeling contactlenzen met een cc naar info.
In december 2018 heb ik een zelfkleurende, multifocale bril gekocht bij Specsavers in Purmerend. In de maand december was de tweede bril gratis ( zie screenshot in de bijlage), echter gevraagd om die tweede bril maar niet gekregen.
Ik ben na enkele weken teruggegaan omdat de armen van de bril te kort zijn ( zie foto). Hierdoor beschadigd het glas en is naar mijn inziens een fabrieksfout. Gemeld na een maand na aankoop.
De manager van Purmerend vond dit ook , maar kon er niets mee doen.
Nu is het zo dat in de loop van de tijd het glas echt behoorlijk beschadigd is en nu dus ook het zicht belemmerd.
Omdat het een fabrieksfout is stuur ik deze email zodat deze serieuze klacht als zodanig behandeld wordt.

Ik hoop dat u mij klacht in behandeling wilt nemen.

Volgens de actie heb ik nog recht op een tweede bril en vergoeding van de bril met fabrieksfout. Gelieve niet bij de zaak in Purmerend, dit heeft zo zijn redenen....

Specsavers
    Goedemorgen,

Wij hebben uw opmerking ontvangen, waarvoor onze dank.

Helaas is ons niet geheel duidelijk wat u bedoeld met te korte armen van de bril. Wij zulen vragen aan de directeur van onze winkel in Purmerend even contact met u op te nemen om uw situatie te bespreken en te kijken welke oplossing er mogelijk is.

Specsavers International BV

Ook een klacht indienen over Specsavers?