Klacht Specsavers: geld klopperij

Klachtnummer
# 528809
Gebruiker
ugly46
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aanbieding van 2de bril GRATIS bij montuur aankoop vanaf €89 is een LEUGEN. Men moet de 1ste bril eerst kompleet betalen ( montuur € 89- varivocale glazen € 80 - ontspiegeling € 70 ) totaal op € 239 ipv € 89.
Dan is de 2de bril GRATIS (?). Wat NERGENS wordt vermeld op de site van SpecSavers, slecht zaak. SpecSavers heeft voor mij afgedaan , wat een NEP bedrijf.

De oplossing

Duidelijkheid over deze GRATIS 2de bril aanbieding vermelden op de site en niet pas in de winkel het ECHTE verhaal doen !

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht, vervelend dat er onduidelijkheid is over onze aanbieding/actie.
    Om uw klacht verder in behandeling te nemen, wil ik vragen om mij per mail te informeren over in welke winkel u de brillen heeft gekocht?

    Mijn rechtstreekse mailadres is: nl.service@specsavers.com
    Graag wil ik u verzoeken om ook uw klacht in de mail te zetten.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers Klantenservice

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen