Klacht Specsavers: Gemiste kans op twee nieuwe klanten.

sad Niet opgelost
Tfean

Jammer,
Betreft Specsavers Heerenveen.
Vorige week monturen oor mijn vrouw en mij uitgezocht en offerte laten maken wat e.e.a.zou gaan kosten. ( dit omdat de combinatie verzekering en acties nogal verwarrend is of wordt gemaakt).
Vandaag oogmeting afspraak. Kom ik na de meting weer in de winkel om de zaken rond te maken. Wijkt de rekening minstens €200 af van de offerte zonder dat ik voor andere opties heb gekozen dan bij de offerte. Op mijn vraag ( 3 x)hoe dit dan ontstaat komt een warrig en verdedigend verhaal alsof het aan mij heeft gelegen dat dit verschil ontstaat. Heb om deze klant onvriendelijke benadering de zaak verlaten. Later werden wij gebeld dat ze vergeten waren de vergoeding van de verzekering er af te trekken. Excuses voor houding en gebrek aan kennis en of vaardigheden waren op zijn plaats geweest. Hiermee dus twee nieuwe klanten voor de komende jaren laten schieten. Als bedrijf zou mij dat spijten.

Is aan Specsaver Heerenveen hoe zij hiermee om denken te gaan. Ik zou het wel weten.

Specsavers
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw opmerking, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Onze excuses voor de nare ervaring die u heeft gehadin een van onze winkels.

Uw opmerking zullen wij bespreekbaar maken met de betreffende winkel.

Specsavers International BV

Tfean
Standaard reactie zonder daadwerkelijk antwoord. Ben benieuwd naar de verantwoordelijkheid die de betreffende winkel zelf neemt.

Ook een klacht indienen over Specsavers?