Opgelost door Specsavers: Goede oogmeting maar daarna......wordt het verhaal erg beroerd!

Loes

Ik ben vanavond bij specsavers geweest om een nieuwe bril te laten aanmeten. Na de oogmeting kwam de verkoop gesprek voor de glazen en montuur op gang. Uit mijn oogmeting bleek dat ik verziend en verivocale glazen nodig had. De verkoper had heel snel even uitgerekend wat dat het ongeveer ging kosten nl €400 en minus de zkh vergoeding zou ik €250 bijbetalen. Dat vond ik een beetje veel dus ik zei tegen de verkoper hoe zit het dan met jullie aanbieding dan en de afspraak met azivo. Bij een extra aanvullende verzekering krijgt je toch een bril op sterkte/verivocale glazen gratis. Ik zou graag gebruik willen maken van deze aanbieding. Hoe zit dat? Nou mevrouw, als ik u was zou ik dat niet doen want de glazen die u hierbij krijg zijn van zo'n slechte kwaliteit dat u nog steeds beperkt zicht heeft. Maar als u €100 meer betaald dan heeft u betere glazen en goed zicht. Kortom, testen kan ik dus toen kwam de discussie opgang. Specsavers biedt je glazen aan waarmee je nog steeds niet betr. kunt zien en dat is hun aanbieding. Top verkoper! Ik heb de verkoper gezegd dat ik hier totaal geen goed gevoel bij heb en dat ik geen bril van specsavers.

Specsavers moet de consument beter bedienen. Ik moest notabene zelf om de aanbieding vragen en toen bleek die dus de glazen van slechte kwaliteit te zijn. Waarom bieden ze het dan aan!

Specsavers
    Goedendag,Bedankt voor uw reactie.Vervelend dat uw bezoek niet geheel naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak. Wij vinden het vervelend om te horen dat de winkel heeft aangegeven dat de goedkopere varifocale glazen van slechte kwaliteit zijn. De kwaliteit van de glazen is hetzelfde. Het is verschil zit in het leesgedeelte. Hoe duurder het glas, hoe breder het leesgedeelte. De winkel heeft voorbeelden hiervan. Meestal wordt er gekeken naar wat de klant gewent is of wat de wensen zijn en op basis daarvan wordt er een advies gegeven.Uw schrijven zullen wij bespreken met de winkel zodat zij de service en dienstverlening kunnen verbeteren. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Sabrina Groen
    Loes
    Beste Sabrina, Bedankt voor je reactie en suc6 met het verbeteren van jullie dienstverlening! gr. Loes

Loes

Ook een klacht indienen over Specsavers?