Opgelost door Specsavers: Ik krijg mijn factuur niet toegestuurd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 526450
Gebruiker
Hermanus#simpel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht nu al ruim 2 weken op een factuur van de audiciën, via de mail. Ik heb er ook al 2x over gebeld met specsavers Nieuwegein. Ze beloven het te regelen, maar ergens lukt het niet. Kennelijk is dit nodig.

De oplossing

Ik wil deze week mijn factuur in de mail van míjn aankopen zodat ik daarvan een deel kan declareren

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat u de opgevraagde factuur nog niet heeft ontvangen.
    Wij zullen hierover contact opnemen met onze audicien en verzoeken om u alsnog zo snel mogelijk te voorzien van de factuur.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hermanus#simpel
Datum
Uiteindelijke oplossing
In 2 uur tijd was het opgelost, dat is mooi.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen