Klacht Specsavers: In plaats van 17,50 lenzen ontvang ik lenzen van 14 euro

Esma

Ik ben sinds 2008 klant bij de specsavers, nooit problemen gehad tot vorige jaar. ik heb een automatisch incasso abonnement voor mijn lenzen en betaal elke maand netjes 17,50 voor een goed kwaliteit lenzen. Een aantal maanden geleden heb ik een hoornvliesontsteking opgelopen waardoor ik mijn lenzen niet gebruikte ze waren prima houdbaar dus geen last van, totdat ik ze ging gebruiken, alleen maar ellende. de eerste paar lenzen waren niet goed mijn ogen waren binnen 10 seconden super droog ik ben toen teruggegaan ze moesten worden besteld, na 2 weken naar de de specsavers in Leiden gegaan en bleek dat ze de lenzen nog steeds niet hadden besteld weer moeten wachten. ik heb ze vorige week eindelijk ontvangen, ik heb de lenzen in gedaan en jaja ze zijn gewoon te groot en zitten vervelend. Vandaag weer teruggegaan en bleek dat ik 18 maanden lenzen heb gekregen van 14,- p.m terwijl ik 17,50 betaal. ze wouden alleen de laatste 6 maanden vergoeden, dat kan toch niet!!

Ik wil graag ontvangen voor wat ik heb betaald dus lenzen voor 18 maanden. anders wil ik mijn geld terug van de 18 maanden lenzen

Specsavers
    Goedendag,Bedankt voor uw reactie.Vervelend dat er iets mis is gegaan omtrent uw lenzen, onze excuses voor het ongemak.Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen en willen u vragen deze klacht onder vermelding van uw naam en geboortedatum door te sturen naar onze klantenservice, nl.service@specsavers.comIn afwachting van uw reactie, verblijven wij,Met vriendelijk groet,Sabrina Groen