Klacht Specsavers: Klacht word afgescheept!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 534090
Gebruiker
KLACHTEN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht wordt niet behandeld: ik word afgescheepd met globale oorzaken en word NIET INGAAN op grondig onderzoek voor oorzaak vanniet inkennis steling van opheffen specsavers winkel in Amsterdam, na er 17 jaar trouwe klant ben geweest en al mijn gegevens, zonder mijn weten, naar een andere specsavers winkel zijn overgebracht.

De oplossing

Grondig onderzoek

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Specsavers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KLACHTEN
Datum
Uiteindelijke oplossing
eerder schriftelijk even proberen af te doen......Schandelijk.... Per ongeluk laatst OPGELOST ingevuld.DIT IS NIET HET GEVAL!!!!!!! SPECSAVERS HEEFT TOT NU TOE NIETS LATEN HOREN>>>
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen