Klacht Specsavers: Klant niet serieus nemen

Klachtnummer
# 601760
Gebruiker
Regenweer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is nog steeds niet gereageerd op mijn klacht. U laat de klant in de kou staan en neemt de klant niet serieus.

Gewenste oplossing

Dat specsavers reageert op de klacht.
En contact opneemt wat hij niet doet.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ouwejan,
    Nogmaals: wij willen graag werken aan een oplossing van uw klacht, maar daarvoor moeten wij wel weten over welke winkel van Specsavers uw klacht gaat! Zolang u daar geen antwoord op geeft, kunt u ons niet verwijten dat wij niet reageren.
    Met vriendelijke groet,
    Specsavers.

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen