Klacht Specsavers: Klantonvriendelijkheid.

Klachtnummer
# 158393
Gebruiker
FDvanWIJCK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zwager is als gevolg van ziekte fysiek en taalkundig beperkt. Daarom ging ik mee naar Soecsavers Gouda waar hij klant is. Had via e-mail afspraak gemaakt voor 13:30 en kreeg bevestiging met verzoek 10 min. eerder er te zijn. Heb veiligheidshalve in een uitgebreid e-mail vooraf mijn zwagers beperkingen uitgelegd. Wij waren er om 13:17. Enige antwoord van de baliemedewerker bij aanmelding|: "O, u bent te vroeg.." Oogdrukmeting mislukte omdat zwager door zijn beperking zijn kin onmogelijk op de steun van het apparaat kon krijgen. Medewerker narrig: "Dit lukt niet. Moet de opticien maar doen. Gaat u daar maar zitten." Vervolgens gebeurde er - buiten voortdurend rondlopende medewerkers - 20 min. niks. Om 13:45 gemeld dat zwager om 14:50 voor verder onderzoek in het ziekenhuis moest zijn. Antwoord kortaf: "U bent zó aan de beurt." Nerveus wordende zwager werd genegeerd. Om 14:00 afspraak gecancaled. Reacte: "Welke naam?" Naam gegeven. Reactie: "Dank u. Tot ziens"

De oplossing

Uitleg van het bedrijf waarom wij zo behandeld zijn en een excuus voor deze behandeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Specsavers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen