Klacht Specsavers: Klantonvriendelijkheid.

FDvanWIJCK

Mijn zwager is als gevolg van ziekte fysiek en taalkundig beperkt. Daarom ging ik mee naar Soecsavers Gouda waar hij klant is. Had via e-mail afspraak gemaakt voor 13:30 en kreeg bevestiging met verzoek 10 min. eerder er te zijn. Heb veiligheidshalve in een uitgebreid e-mail vooraf mijn zwagers beperkingen uitgelegd. Wij waren er om 13:17. Enige antwoord van de baliemedewerker bij aanmelding|: "O, u bent te vroeg.." Oogdrukmeting mislukte omdat zwager door zijn beperking zijn kin onmogelijk op de steun van het apparaat kon krijgen. Medewerker narrig: "Dit lukt niet. Moet de opticien maar doen. Gaat u daar maar zitten." Vervolgens gebeurde er - buiten voortdurend rondlopende medewerkers - 20 min. niks. Om 13:45 gemeld dat zwager om 14:50 voor verder onderzoek in het ziekenhuis moest zijn. Antwoord kortaf: "U bent zó aan de beurt." Nerveus wordende zwager werd genegeerd. Om 14:00 afspraak gecancaled. Reacte: "Welke naam?" Naam gegeven. Reactie: "Dank u. Tot ziens"

Uitleg van het bedrijf waarom wij zo behandeld zijn en een excuus voor deze behandeling.

Specsavers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Specsavers?