Opgelost door Specsavers: Krassen op bril na meting bij specsavers Haarlem Schalkwijk

R.Smink

Ik ging voor een enkelvoudige bril naar specsavers. Mijn huidige bril werd voor de sterkte opgemeten net een apparaat. S'avonds voor de TV dacht ik dat mijn bril vies was , en maakte ik hem schoon. Er bleken echter aan de binnenzijde op de glazen krassen te zitten. De volgende dag terug naar de winkel, en samen met iemand van specsavers gekeken hoe de bril opgemeten is. Precies op de plek van mijn krassen wordt de bril op een soort lensje gelegd. De verkoopster zag dit ook en ging het overleggen. Na 4 dagen ben ik teruggebeld. Het kon niet aan specsavers liggen. Nu zit ik net een bril waarvan de dure echelor varifocale glazen bekrast zijn. Voor mij is het vrijwel zeker dat de glazen in de winkel zijn beschadigd. De dame in de winkel weet dit volgens mij ook.

Ik wil graag de schade aan mijn huidige bril hersteld, of vergoed hebben. De glazen waren zo een € 350 per stuk.

Specsavers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

R.Smink
    Na nogmaals gesproken te hebben met de filiaalmanager is door Specsavers aangeboden de beschadigde glazen te vervangen door glazen met dezelfde specificaties van Specsavers. Dit heb ik geaccepteerd. Gisteren mijn bril weer opgehaald

R.Smink

Ook een klacht indienen over Specsavers?