Klacht Specsavers: mensen worden gewoon belazerd

mreuser

Al jaren ben ik klant bij dit Specsavers. Men had deze maand een actie met gratis glazen. Omdat ik aan nieuwe toe ben wilde ik van die actie gebruik maken. Leek te mooi om waar te zijn en dat is het ook. Want toen ik zei dat ik de gratis glazen wilde was het antwoord: O meneer dat zou ik niet doen want die zijn 4 maal slechter als wat u altijd heeft.
Dus een schandelijke misleidende reclame die mij dus geen nieuwebril heeft opgeleverd.

Dat dit soort misleidende reclames verboden worden

Specsavers
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u vanochtend ook via de e-mail geantwoord op uw klacht, wellicht heeft u dit nog niet gezien.

Specsavers verkoopt 4 verschillende type varifocale glazen, startende met onze Universal twv €50. Het kwaliteitsverschil zit hem in de vertekening aan de zijkanten.

Als de klant al een bepaald type gewend is adviseert de winkel u vaak hetzelfde type glas omdat klanten vaak niet kunnen wennen aan de aanwezige vertekening van andere type glas. Uiteraard bent u altijd vrij om deze te proberen als u dat wenst en kunnen wij deze omruilen naar uw gebruikelijke type, met de bijbetaling van het duurdere glas uiteraard, wanneer u niet kunt wennen.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geinformeerd.

Specsavers International BV

mreuser
er moet in de advertentie al staan dat de gratis glazen van een slechte kwaliteit zijn zodat mensen niet voor niets naar de winkel komen

Ook een klacht indienen over Specsavers?