Opgelost door Specsavers: Mijn bril is niet goed, ik heb hoofd pijn en zie slecht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 532736
Gebruiker
sjeela1111@hotmail.com
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb in januari een bril gekocht bij Specsavers, de meting ging al moeilijk, nadat de bril klaar was, zag ik alles als jampotglazen. Dus terug en anders gemaakt, toen zag ik redelijk, maar niet goed. ik kwam thuis en nee niet goed, de volgende dag terug en gezegd als jullie hem niet beter kunnen maken wil ik mijn geld terug, dat deden ze niet, je kunt alleen de ¤€ 100,- van de verzekering terug kan krijgen, terwijl ik € 400,- heb betaald. ik zeg dan wil ik nogmaals een afspraak en wordt er goed gekeken, die afspraak duurde een uur en werd grondig uitgevoerd. opnieuw gemeten en alles, daarna werd er weer aan de bril gesleuteld, maar het was amper beter , nu na 3 maanden alsmaar hoofdpijn. En moet weer terug eigenlijk, maar ben bang dat ze niets meer kunnen doen, is mijn bril nog verzekerd zodat ik mijn geld terug kan krijgen, of wat kan ik doen?? Met vriendelijk groet Angela Hexspoor e-mail: sjeela1111@hotmail.com

De oplossing

Dat ik mijn geld terug ga krijgen, dat als de garantie voor bij is, niet zelf een nieuwe bril moet kopen. Ik wil dat ze me serieus nemen, de klacht is gegrond. Zei zeggen geen geld terug te geven, maar wel een ander montuur en glazen, dat heb ik gelezen, dan verwacht ik dat ze dat beide doen.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht en vervelend dat het zo is gelopen.
    Specsavers heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en neemt u klacht verder in behandeling.
    Wij hebben u zojuist ook per mail geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sjeela1111@hotmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze hebben weer een meting gedaan, halverwege de meting moest je recht opstaande kaart lezen, en daar ging het mis, die pakte ik niet, daar zat staat iets voor. Dus daar zit het probleem. Ik heb een verwijzing gekregen voor een OTS controle. ik werd daar gezien door een opticien/ Contactiensspecialis. We gaan nu kijken of hier wat uitkomt en ander kijken we verder. vriendelijke groet Angela Hexspoor
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen