Klacht Specsavers: misleidend

Klachtnummer
# 124599
Gebruiker
Gesina
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag met mn vader nieuwe bril uitgezocht.
Volgens reclame tweede bril gratis, en inderdaad 2de bril is gratis.
Dus vaders zegt dat is mooi krijg ik 2 brillen voor 79 euro.....niet dus want voor het ontspiegelen van bril nr 2 moest vaders 80 euro betalen totaal bedrag 150 euro! Terwijl bij 1 bril van 79 euro ontspiegelen er bij in zit! Ik vind dit zeer vreemd!

Dus bril nr 2 is helemaal niet zo gratis!

De oplossing

Wees duidelijk, en vraag geen absurde bedragen voor het ontspiegelen van de glazen zodat dit nog duurder is dan de " gratis" bril!!

2 reacties

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Goedendag,

    Bedankt voor uw reactie.

    Spijtig dat de aanbiedingen niet duidelijk zijn, onze excuses voor het ongemak.

    Als u kiest voor een tweede bril gratis dan krijgt u een montuur van dezelfde prijsklasse of lager met daarin dezelfde standaard glazen als in uw eerste keuze, voor extra glasopties zoals bijvoorbeeld dunner geslepen glazen betaalt u een toeslag.

    Als u niet kiest voor de tweede bril gratis dan kunt u gebruik maken van één van onze andere aanbiedingen of kortingen. Voor de andere aanbiedingen gelden weer andere voorwaarden, deze staan omschreven op onze website of de winkel kan u deze uitleggen, http://www.specsavers.nl/aanbiedingen

    Tevens kunt u vooraf een prijs berekenen via onze online prijscalculator, http://heldereprijzen.specsavers.nl/

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Sabrina Groen
  2. Auteur
    Gesina
    Datum
    het gaat mij er om dat er voor de tweede bril 80,00 euro voor het onstpiegelen over heen komt.Dit is gewoon absurd
    reclame waarin je iemand blij maakt met 2 brillen en nog enorme kosten heeft! maar goed verder geen commentaar meer,je word toch afgedaan met excuses .fijne dag verder

    ps Voor mij geen specsavers meer!!!

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen